" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

06 April 2009

Che Det Tampil Dengan Keegoannya

Che Det telah membuktikan yang beliau akan bermati-matian dalam UMNO dengan mengotakan janjinya untuk turun berkempen. Hari ini beliau telah turun ke Bukit Gantang.

Bagi saya Che Det dah macam menjadi PM kembali. Najib tidak pula kelihatan. Beliau masih mengungkit dengan memanggil 'orang itu' saja yang membuat kacau. Dia kata ini bukan zaman 97 punya. Kenapa dengan 97? Dia kata 'orang itu' saja duk buat kacau...

Siapa dulu yang menzalimi 'orang itu'? Kalau betul dia nak lawan engko (Che Det) pun apa salahnya. Orang itu mengikut peraturan parti. Engko ni tak pernah mahu berubah sampai ke habis hayatlah nampaknya.

Dengan egonya beliau mengatakan yang dia pun pernah buat silap tapi rakyat sudah memaafkannya. Nampaknya era Che Det sudah kembali lagi dengan bertopengkan PM Ke-6 Dato' Najib !!!

1 comment:

Prof. Era Pasca said...

dulu tak leh sebut.. sekarang... SIAPA MAHATHIR...?

to:PR people..
stakat baca quran PUTRI tau baca

linknye:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/penghormatan-yang-di-beri-penghinaan.html

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA