" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 March 2009

Akhbar Asing:Najib kenal Altantuya


Sebuah akhbar Perancis mendakwa Timbalan Perdana Menteri Najib Razak pernah bertemu mangsa bunuh Altantuya Shaariibuu di sebuah kelab di Paris pada 2005 bersama Razak Baginda.


Menurut laporan Liberation hari ini, Najib pernah bergambar bersama pasangan kekasih itu yang sekali gus menidakkan penafian timbalan perdana menteri itu kononnya beliau tidak mengenali Altantuya.


Malah Najib pernah bersumpah tidak mengenali wanita itu sewaktu diserang hebat oleh pembangkang pada pilihanraya kecil Permatang Pauh, Ogos tahun lepas.


Keputusan kes bunuh tersebut yang melibatkan dua anggota pasukan elit Unit Tindakan Khas (UTK) akan diketahui awal bulan depan.


Abdul Razak, yang sebelum ini dituduh bersekongkol dengan anggota polis berkenaan, dibebaskan daripada pertuduhan tersebut dalam keputusan yang dipertikaikan oleh pelbagai pihak.

Wartawan Liberation turut mendedahkan saat-saat akhir kematian Altantuya berdasarkan dokumen yang didakwa diperolehi daripada polis Malaysia.


Arnaud Dubus melaporkan, Altantuya ditembak di sebelah pipi kiri dan kemudian pakaian mangsa ditanggalkan sebelum mayatnya dibungkus dalam beg plastik hitam.

Altantuya ditembak sekali lagi apabila tangannya dilihat masih bergerak.


Dubus, wartawan Perancis yang berpangkalan di Bangkok, juga berhasrat mendedahkan pembunuhan wanita itu - berhubung komisyen pembelian kapal selam untuk Kementerian Pertahanan - dalam projek bukunya akan datang.

5 comments:

Anonymous said...

that is photoshop picture, the stand figure with the head is awkward!! need improvement.

Anonymous said...

Mesti sedap pak Najib tibai pungkoq Tuya tu.
Aduhhhh... enak Pak!

Anonymous said...

tak habis2 fitna, dah jelas gambo menipu, bengong2

veryounique said...

This photo is so PHOTOSHOPPED that you would have to be a caveman from prehistoric times to take it as reality! Obviously SOMEONE is lying! The middle figure does not have the correct lighting as seen in the rest of the room and that lights up the other two people at the table! The shadows on the middle figure all all WRONG. How STUPID must someone be to believe that this picture is factual!

Anonymous said...

veryounique n u the 1st stupid to take serious about that photo, every know that just 4 joke.. wat a nerd...

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA