" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

14 March 2009

Ismail Safian Calon BN Di Bkt Gantang

Bekas Ketua Penerangan Umno Bahagian Bukit Gantang, Ismail Safian, 48, dipilih sebagai calon BN bagi PRK Parlimen Bukit Gantang, Perak, 7 April depan. Najib telah mengumumkannya di Taiping hari ini. Najib juga merupakan pengerusi Umno Perak.

Kerusi Parlimen Bukit Gantang kosong ekoran kematian penyandangnya dari PAS, Roslan Shaharum awal bulan ini. Najib juga dijangka mengumumkan calon BN bagi PRK DUN Bukit Selambau, Kedah petang ini.

SPR menetapkan 29 Mac sebagai hari penaman calon dan 7 April hari mengundi.


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA