" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

15 March 2009

Rosmah Bersuara Membela Si Suami

Mungkin si isteri dah mula merasa gusar ataupun kerana terlalu sayangkan si suami di atas 'serangan yang semakin sengit' terhadap pasangan paling sensasi ini buat masa ini. Jadi, hari ini si isteri telah berdepan dengan media demi untuk mempertahankan si suami kesayangan.

Beliau amat 'terkejut' dengan serangan2 musuh politik yang cuba mengaitkan beliau dan suaminya, dengan satu kes 'pembunuhan sensasi'. Beliau tak dapat bayangkan ada orang seperti itu di dunia ini, dan tidak pula merasa bersalah apabila membuat hidup orang lain sengsara. Namun beliau sikit pun tak terasa terganggu kerana mereka akan melakukan apa saja untuk menghalang suaminya daripada menjadi PM.

yeols: Kalau macamtu Datin, jangan bagi muka kat mereka2 ini terus menerus duk fitnah Datin & suami. Saman jangan tak saman terutamanya akhbar Perancis baru2 ini kerana telah menyebabkan skandal Datin & suami telah heboh ke seluruh dunia......

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA