" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

08 April 2009

Serah Kepada Guan Eng

Hari ini sudah sampai masanya YB Fairus (Timbalan Ketua Menteri 1 P Pinang) melepaskan jawatannya tetapi beliau masih lagi menjadi ADUN Penanti.

Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Pulau Pinang menyerahkan kepada Ketua Menteri Lim Guan Eng untuk menentukan kedudukan Timbalan Ketua Menteri I.

Lim berkata Pelantikan ini adalah kuasa mutlak ketua menteri yang akan berunding dengan semua pihak relevan. Perkara itu telah diputuskan pada mesyuarat majlis pagi tadi.

YB Fairus telah menyerahkan surat peletakan jawatan pada 2 Mac lalu yang berkuatkuasa hari ini.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA