" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

01 April 2009

Si Ejam Mengampu Di Bukit Selambau

Ezam kononnya telah mendedahkan mengapa Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) memfitnah dan memburukkan bakal PM, Datuk Najib adalah kerana beliau adalah orang paling cerdik dalam UMNO.

Siapa yang memfitnah siapa? Cuba tengok sambutan rakyat bila DSAI difitnah sebegitu buruk sekali, rakyat makin bertambah menyokong beliau. Cuba tengok pula bila Najib disabitkan dengan pelbagai tuduhan. Mengapa rakyat mula mempersoalkan setiap pertuduhan itu? Cuba bagi alasan woii.... Ejam Sesumpah ! Kalau cerdik dalam membuat konspirasi, tak perlulah dibanggakan.... Gelombang perubahan ini tak perlukan cara berpolitik yang sedemikian.

Ezam turut mendedahkan bahawa kepimpinan UMNO yang baru dilantik adalah barisan kepimpinan idaman DSAI ketika beliau dalam UMNO dahulu. Mereka adalah termasuk Najib sendiri, Muhyiddin Yassin dan 2 Naib Presiden, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi dan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Kalau benar sekalipun kenyataan si Ejam Sesumpah ni, itu dulu. Apa gunanya mereka2 ini bila sanggup melakukan apa saja demi pangkat dan jawatan sehingga sanggup melihat DSAI dizalimi sedemikian. Sekarang DSAI terpaksa menghadapi pertuduhan yang sama, apa mereka semua lakukan? Yang kes dulu pun nasib baiklah P/Lah masih dapat menilai yang mana fitnah dan mana benar. Kalau tidak DSAI berkemungkinan akan tamat riwayatnya dalam penjara.





1 comment:

akira® said...

idup lagi RAJA SESUMPAH nie. ingatkan dah berkubur.
bawak mai berapa kotak pulak kat bukit selambau.
hahahaaaa.

klik sini
KENAPA RAKYAT HARUS TOLAK NAJIB

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA