" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 April 2009

Jangan Bincang Isu Fairus Di Media

Timbalan Presiden PKR, Dr. Syed Husin Ali berkata, "Bagi pihak PKR saya meminta Ketua Menteri Pulau Pinang supaya tidak melanjutkan lagi perbincangan melalui media tentang kes Mohammad Fairus ini kerana ia hanya menguntungkan pihak lawan Pakatan.

Hari ini DSAI dan Lim Guan Eng telah sempat berbual dan saya percaya semua kekeliruan telah mereka selesaikan. Saya minta semua parti, pemimpin dan ahli dalam PR agar bersatu untuk memastikan kemenangan besar dalam PRK Penanti jika diadakan.

Kami berharap SPR akan bertindak secara profesional mengikut undang2 dan tidak terpengaruh oleh sikap sesetengah pihak berkuasa yang seolah-olah cuba hendak mengelak PRK dari diadakan. Umno berhak untuk tidak meletakkan calonnya dalam PRK Penanti yang sepatutnya diadakan tidak lama lagi.

Mungkin PM dan UMNO bimbang akan kalah dan lebih bimbang lagi jikalau kalah dengan perbezaan undi lebih besar. Kami mengalu-alukan sekiranya Umno memutuskan tidak akan bertanding.

BN boleh memberikan sebarang alasan yang disukainya untuk tidak menyertai PRK ini. Tetapi, kenapa soal pembaziran baru sekarang ditimbulkan, pada hal kerajaan UMNO/BN tidak habis2 membazirkan wang rakyat? Mengapa soal main politik ditimbulkan sekarang pada hal pemimpin2 UMNO/BN tidak sudah2 bermain politik melalui media yang mereka kuasai?".

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA