" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

09 April 2009

V. Arumugam Pulang Ke Tanahair

Bekas Exco ADUN Bukit Selambau V. Arumugam berkata, beliau melarikan diri berseorangan ke Mumbai untuk menenangkan fikiran dan hanya akan pulang selepas PRK DUN Bukit Selambau selesai kerana merasakan keadaan pada masa itu sudah tenang dan selamat.

Semalam beliau telah pulang ke tanahair. Beliau mendakwa telah banyak kali membuat laporan polis mengenai ugutan yang diterima dan cermin keretanya dipecahkan.

Beliau berkata, "Sampai bila saya hendak tunggu...sampai kena bunuh dulu baru polis hendak bertindak sedangkan orang nak culik saya dan kawad pengecaman juga telah dibuat. Takkan tidak ada suspek".

Sekarang beliau masih lagi ahli PKR dan memegang jawatan timbalan pengerusi perhubungan negeri dan naib ketua bahagian Merbok.Beliau juga percaya ADUN baru di Bukit Selambau, Manikumar tidak akan melompat menyerti parti lain.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA