" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

03 April 2009

DSAI: Rakyat Jangan Tertipu!

DSAI berharap rakyat janganlah terus mempercayai bahawa kerajaan telah berubah dengan pengumuman pembebasan 13 tahanan ISA oleh PM baru, Datuk Najib. Sepatutnya akta itu dimansuhkan terus. Pembebasan itu tidak sama dengan reformasi.

Sudah menjadi kebiasaan setiap PM yang baru dilantik, untuk membebaskan tahanan ISA bagi menunjukkan sikap keterbukaannya. Selepas itu, mereka kembali semula bersikap kuku besi dan terus menggunakan ISA bila kuasa mereka terancam.

Contohnya beliau sendiri dibebaskan oleh Tun Hussein Onn selepas dilantik sebagai PM ke-3. Tetapi selepas itu, beliau (Tun Hussein Onn) kembali guna ISA untuk tangkap orang. Dr Mahathir juga sama, bila naik, beliau juga bebaskan tahanan ISA. Tetapi sampai Operasi lalang beliau tangkap orang seperti Lim Kit Siang. P/Lah juga membebaskan tahanan ISA apabila menjadi PM ke-5. Tetapi apabila merasakan kerajaannya terancam, beliau juga menangkap pemimpin Hindraf.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA