" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

25 April 2009

Zaid Sahut Cabaran Rais !

Zaid Ibrahim menerima cabaran Rais Yatim untuk berdebat. Beliau sanggup pada bila2 masa dan di mana saja tetapi Rais mestilah menyatakan secara spesifik apa perkara yang hendak diperdebatkan. Sekiranya diadakan, seharusnyalah disiarkan secara langsung oleh RTM, stesen tv yang dikuasai kerajaan.

Rais dilihat kurang senang dengan kenyataan2 Zaid yang menghentam dan mengkritik bos barunya, Najib terutama melalui media asing. Oleh itu, Rais mencabar Zaid untuk berdebat di khalayak ramai jika beliau yakin dakwaan terhadap Najib itu benar.

Kita berharap debat terbuka antara Rais dan Zaid akan menjadi kenyataan dan orang ramai seharusnya diberi peluang menonton perdebatan antara 2 tokoh undang2 itu melalui siaran langsung RTM. Selaku menteri yang mengawal selia Jabatan Penyiaran, sudah tentu tiada masalah bagi Rais untuk mengarahkan RTM berbuat demikian. Jangan cakap tak serupa bikin.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA