" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 April 2009

Pengundi Hantu Rekaan Pembakang?

Menteri Dalam Negeri yang paling sensasi Datuk Seri Syed Hamid Albar hari ini mengatakan cerita wujudnya penghuni hantu di Batang Ai sengaja direka-reka oleh pembangkang. Nampaknaya pembakang saja yang pandai2 reka cerita.

Yang kelakarnya, kenyataan P/Hamid bersama Ketua Polis Taiping baru2 ini dalam isu melarang menyebut kisah Al-Tantuya dalam ceramah, telah bertentangan dengan Musa Hassan Ketua Polis Negara yang tidak pula melarangnya. Apakah ini bukan mereka-reka cerita?

Pihak PR sekarang tak main lah cara politik lama. Mereka lebih kepada mengemukakan bukti sebelum membuat pertuduhan. Kalau cerita pengundi hantu ini hanyalah rekaan, kenapa PR telah begitu kedepan dalam populariti dihati rakyat? Cerita pengundi hantu sudah lama dibangkitkan oleh pembakang.

Kalau nak cerita pasal rekaan ni, pihak UMNO/BN adalah yang lebih arif. Mereka begitu angkuh dengan cara mereka berpolitik. Rakyat ditinggalkannya dibelakang. Bila tiba saja pilihanraya, baru dicarinya rakyat untuk diletakkan didepan sehinggalah pilihanraya selesai.


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA