" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

01 April 2009

AMK Pandai Bomoh Hantu?

Skuad AMK bersama Timbalannya, Cikgu Fariz Musa petang semalam telah membuat serbuan ke Taman Bandar Bharu di Bukit Selambau.

Rumah yang di percayai sarang pengundi hantu berjaya akhirnya di kesan. Pada tengah hari semalam bekas MB Kedah, Dato Seri Mahadzir Khalid telah mencabar PKR supaya mengemukakan bukti adanya pengundi hantu di Bukit Selambau. Ternyata buktinya ada untuk di tunjukkan kepada rakyat bahawa BN sudah menipu rakyat !!!!!.

Hasil siasatam, AMK dan rombongannya yang diketuai oleh Cikgu Fariz telah menemui sebuah rumah yang mempunyai 42 orang penghuni. Selepas itu satu rumah lagi terdapat 56 orang yang menggunakan alamat yang sama. Dalam pada masa yang sama seramai 49 orang telah menggunakan alamat sebuah rumah yang tiada penghuni. Ini bukti jelas penipuan yang di lakukan oleh BN yang berjaya dikemukakan oleh AMK.Tahniah Skuad AMK....

1 comment:

langhafur said...

Tahniah tahniah juga..tapi apa tindakan susulan. Dalam media perdana depa dok menafikan saja..

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA