" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

10 March 2009

Pelancaran Gerak Kerja Pilihan Raya Bukit Gantang

Tuan Guru Nik Aziz (TGNA) telah melancarkan dan merasmikan Bilik Gerakan Pilihan Raya Kelantan di Kuala Sepetang. Kelantan dijangka akan menghantar petugas2 sepenuh masa bagi membantu Pakatan Rakyat (PR) mengekalkan kemenangan dengan majoriti lebih besar lagi.

Pelancaran gerak kerja pilihan raya yang dilancarkan Mursyidul Am PAS itu bermakna bermulalah gerak kerja pilihanraya Parlimen Bukit Gantang.

TGNA dalam amanatnya meminta para pengundi di kawasan Bukit Gantang agar bijak berpolitik dalam menentukan pemimpin yang bakal dipilih nanti.

Umno bukan sahaja tidak boleh diharapkan membela agama dan orang2 Melayu, bahkan parti itu sendiri menderhakai Raja2 Melayu melalui beberapa siri penderhakaan yang dilancarkan parti 'Assobiyah Melayu' itu.

Antaranya termasuklah dalam isu menghapuskam imuniti Raja2 Melayu, tindakan penyokong Bekas MB Terengganu yang menghina Sultan Terengganu dan pelbagai siri penderhakaan terhadap Raja Melayu.

Program pada malam tadi juga berjaya menghimpunkan seluruh penyokong dan petugas2 PR dalam Pilihan Raya Kecil Bukit Gantang.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA