" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

10 March 2009

Dato' Mazlan Sedia Dilucutkan Keahlian UMNO

Ahli UMNO Bahagian Subang, Datuk Mazlan Harun bersedia dilucutkan keahliannya berhubung tindakannya yang mahu memohon perintah mahkamah bagi menghalang Perhimpunan Agung UMNO hujung bulan ini.

Beliau berkata, "saya tidak kisah dengan hukuman yang bakal diterima, kerana niat saya mahu melihat 'perubahan' dalam parti UMNO berkenaan isu rasuah. Saya sambut baik amaran itu, malah saya amat bersetuju dengan PM (P/Lah) yang mengarahkan supaya SPRM menyegerakan siasatan sebelum menjelangnya perhimpunan itu. Ini merupakan satu petanda positif daripada pucuk pimpinan UMNO bagi membendung amalan salah guna kuasa serta rasuah politik dalam parti itu.

Mazlan dan Ketua UMNO Cawangan Bandar Muar, Datuk Kadar Shah Sulaiman Ninam Shah yang telah membuat kejutan akan memohon injunksi bagi menghalang Perhimpunan Agung UMNO, kesal kerana Lembaga Disiplin UMNO tidak mengambil tindakan terhadap laporan mereka berkaitan isu politik wang dan penyalahgunaan kuasa.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA