" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

10 March 2009

Pahang Daily Dikejar Bukit Aman

Editor Pahang Daily (Cucu Mat Kilau) sudah dihubungi oleh pegawai polis Bukit Aman petang ini sewaktu beliau berada di pekan Indera Mahkota. Beliau memaklumkan, sepasukan polis dari Bukit Aman sedang menunggu di rumahnya di Taman Indera Mahkota Atebara Perdana dekat Kuantan dan beliau dalam perjalanan pulang ke rumahnya.

Beliau diiringi oleh isterinya ke balai polis yang terletak kira2 5 kilometer dari rumahnya. Beliau terpaksa menepuh dugaan ini akibat daripada report polis yang dibuat pemuda paling sensasi (Saiful Bukhari). Report ini dibuat kononnya Pahang Daily telah mengeluarkan artikel fitnah keatas dirinya (Saiful) yang mengatakan beliau kini terpaksa menggunakan tiub bagi membolehkannya membuang air besar serta alat sulitnya bernanah.

Saiful telah membuat sumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada 15 Ogos lepas bahawa beliau bercakap benar atas dakwaannya diliwat oleh penasihat PKR itu.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA