" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

12 March 2009

Ketua AMK Disoal Siasat Esok !!


Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia (AMK), Shamsul Iskandar Mohd Akin telah diminta untuk menghadiri sesi soal siasat oleh pihak polis. Soal siasat ini adalah berhubung dengan laporan polis yang dikemukakan AMK bersabit pendedahan akhbar French Liberation mengenai kes pembunuhan Altantuya Sharibuu.


Beliau dijadualkan akan hadir ke Balai Polis Mutiara Damansara di Jalan PJU 17/6 (berhampiran Tesco Mutiara Damansara) pada jam 11 pagi, 12 Mac 2009 (Khamis).


Beliau juga akan memberikan kenyataan media berhubung perkembangan susulan berkenaan pendedahan terbabit.


Sila hadir beramai-ramai sebagai tanda soladiriti. Pihak media dijemput untuk membuat liputan.


Sekian, terima kasih.


Pejabat Ketua AMK

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA