" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

07 March 2009

Ayuh !! Satukan Hati Semarakkan Perhimpunan !!

Ayuh! Seiringkan langkah, rapatkan bahu,seiramakan derapan sepatu! Satukan matlamat,satukan tekad,satukan ikatan! Bersiaplah. Jika sang unggas mampu bercericau mencari bekalan di awal pagi untuk anaknya,maka alangkah malunya hamba2 Allah di bumi Malaysia ini tidak mampu menghayunkan langkah seawal pagi ke 3 lokasi perhimpunan hari ini demi masa depan anak bangsa kita.

Lupakan seketika,soal parti. Lupakan siapa PAS, siapa KeADILan,siapa Umno! Lupakan dulu warna kulit kita sama ada bersawo matang ataupun berhitam manis! Lupakan juga panjang segalah atau katek merendang!

Ini bukan masa untuk mencakar siapa gagah,siapa hebat! Ini bukan ketikanya mendada siapa jaguh,siapa pendekar! Dan ini juga bukan masanya untuk menilai siapa berphD atau bersekolah pondok!

Kemarilah,wahai anak2 bumi tercinta! Bersatulah! Hari ini adalah penentuan! Hari ini adalah detik sejarah yang akan terlakar dalam beratus tahun yang akan datang.Andai berjaya kita mengatur langkah hari ini,maka beratus tahun kelak anak bangsa kita akan tidur dalam dakapan lena di bumi Malaysia ini.Andai pincang langkah dan bercerai ikatan kita pada hari ini,maka akan hilanglah jati diri dan peribadi bangsa anak cucu kita kelak.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA