" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

06 February 2009

Rentak Najib Seperti Rejim Zionis-malaysiakini

Timbalan KM Pulau Pinang, Mohamad Fairus Khairudin

Tindakan BN yang diterajui Timbalan Perdana Menteri,Najib Abdul Razak dalam merampas kerajaan negeri Perak ibarat Zionis,Israel.Beliau sengaja melakukan agenda tersembunyi untuk menggalakan suasana tegang.Apa yang dititahkan oleh Sultan Perak semalam belum lagi diputuskan ekoran Kerajaan PR yang sedang berusaha bertemu Baginda Sultan bagi menerangkan keadaan sebenar untuk kali kedua.

Setakat semalam Menteri Besar, Dato' Seri Nizar masih Menteri Besar yang sah dari segi perundangan. Biar rakyat yang menentukan bagaimana keadaan Negeri Perak seterusnya bukan dirampas bagaikan rejim zionis.kenapa Najib sanggup mempergunakan dua orang Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Cangkat Jering dan Behrang serta Bota yang kembali ke pangkuan Umno setelah beberapa hari bersama Parti KeADILan Rakyat (KeADILan).

Semua itu bermatlamat dengan niat jahat bukan mengikut saluran demokrasi yang sebenar. Bahkan sanggup melakukan apa sahaja asalkan kehendaknya tercapai dalam masa singkat bagi mengembalikan maruah yang tercalar apabila kalah dalam pilihan raya kecil Kuala Terengganu dan Permatang Pauh.

2 pilihan raya kecil itu, menjadi tamparan hebat pada Najib yang bakal memikul amanah sebagai Perdana Menteri menggantikan Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi Mac ini.Jadi sebelum menjelang Mac 2009 Najib mahu namanya dijulang kembali bukan diperlekehkan ekoran kekalahan ketika mengetuai jentera BN di dua pilihan raya kecil yang menyaksikan kedua-duanya dimenangi PR.

Tindakan pihak polis mengepung pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK), Pejabat Menteri Besar dan Stadium merupakan satu tindakan yang tidak profesional kerana Kerajaan Pakatan Rakyat belum tumbang sepertimana yang didakwa oleh Najib

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA