" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

24 February 2009

Program Himpunan Esok Akan Di Teruskan-malaysiakini




Himpunan Anak Muda Malaysia

Protes SPRM - seronok jadi kuda kelompok politik


25 Febuari 2009, Rabu


11.00 pagi


Depan Pejabat SPRM Putrajaya.


Kemuncak himpunan ini akan dibakar 'salinan' laporan dan bukti - bukti rasuah yang pernah dihantar kepada Polis, SPRM / BPR. Ini sebagai menifestasi rakyat Malaysia hilang harapan terhadap SPRM. SPRM lebih baik tidak wujud kerana kewujudanya selain membazirkan ratus juta wang negara, ia juga akan menjadikan Malaysia sebagai tawan tawa dunia. Biar dunia mentertawakan SPRM tetapi bangga melihat kebangkitan anak muda Malaysia.

Tidak dapat dipastikan kebenaranya, namun maklumat diperolehi Ketua Pesuruhjaya SPRM sudah mengarahkan laporan polis dibuat kerana wujud 'ancaman' kepada SPRM esok.Kemungkinan sekatan jalan raya. Tidak kira berapa orang yang akan hadir esok.Protes tetap diteruskan! Esok juga ada 'hadiah' buat pertubuhan bukan kerajaan 'GERAK'.

Ini bukan kegiatan ganas tetapi amaran keras dari anak muda Malaysia.

Badrul Hisham Shaharin
Seketeriat
Solidariti Anak Muda Malaysia

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA