" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

18 February 2009

UMNO Suka Mencipta Konspirasi-malaysiakini

Che Det semacam membuat pengakuan bahawa tuduhan sodomi 1998 dahulu bukanlah satu tindakan bijak apabila beliau berkata” sudah tentu mereka boleh cipta satu cerita baru yang lebih masuk akal....”


Walaupun perbicaraan 1998/1999 terhadap DSAI telah diikhtiraf secara global sebagai konspirasi untuk menghancurkan kerjaya politik beliau. Inilah buat pertama kali Che Det membuat pengakuan dengan perkataan dia sendiri, betapa pun dia tidak berniat demikian.


Mengenai hujah utama Che Det bahawa tidak mungkin kerajaan yang ada ini begitu bodoh(memang confirm bodoh), jawapannya mudah sahaja: Ini bukannya rencana kerajaan tetapi satu helah 'kesyaitanan' yang dilakar oleh segelintir manusia yang begitu berpengaruh yang merasakan diri mereka terancam oleh kemungkinan naiknya DSAI ke persada politik negara.



Apakah tindakan ini memang bodoh seperti yang didakwa oleh Che Det? Tentu tidak! Sebaliknya tuduhan sodomi masih kekal sebagai senjata yang paling mudah dan perkasa untuk menjatuhkan seorang tokoh dalam sebuah negara seperti Malaysia di mana hukum undang2 adalah terlalu lemah dan perilaku seksual dikutuk secara mudah sebagai satu jenayah besar.

Yang penting, institusi negara yang korup yang bertanggungjawab menjatuhkan DSAI sepuluh tahun dahulu masih kekal korup hingga hari ini. Memang dah tak ada kerja lain puaka2 UMNO ni....Minda Politik mereka langsung tak di UPDATE. Mereka ni memang sinonim dengan pekerjaan mencipta Konspirasi.Jangan salahkan Rakyat sekiranya mereka sudah tak mempercayai kamu sebab kamu telah membuktikan akan kebodohan kamu dalam berpolitik..!!!!!!

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA