" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

13 February 2009

Jawatan Exco Sebagai Umpan Tarik ADUN PR

Setiausaha Agong DAP, YB Lim Guan Eng percaya bahawa keengganan pucuk pimpinan BN untuk mengisi 4 kekosongan kerusi Exco hanya membuktikan kerajaan BN pimpinan Dr. Zambry Abdul Kadir tidak berminat untuk berkhidmat kepada rakyat.

Lim Guan Eng menyatakan perlantikan 6 orang exco bukanlah untuk menggerakkan ekonomi negeri Perak tetapi hanyalah semata-mata satu habuan politik untuk mengukuhkan kedudukan BN di Perak. Mereka mengharapkan lebih banyak ADUN PR untuk melompat kepada mereka dengan cara mengumpan 4 jawatan exco yang sengaja dikosong itu.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA