" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

17 February 2009

Keputusan Bila Eli Habis Bercuti

PKR akan membuat keputusan mengenai status exco kerajaan negeri Selangor, Elizabeth Wong selepas beliau balik dari cuti, kata Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau tidak menyatakan berapa lama Elizabeth akan bercuti.

Beliau berkata,"Saya akan meminta Elizabeth menimbang semula keputusannya menawar diri untuk meletakkan jawatan exco negeri dan Adun Bukit Lanjan. Saya juga mengecam tindakan pihak yang tidak bertanggungjawab menyebarkan foto2 bogel Elizabeth kepada umum."

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA