" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

22 February 2009

UMNO Dulu..Kini...& Selamanya-malaysiakini

Yang jelas perebutan jawatan yang bakal menjanjikan habuan duniawi semata2. Kuasa, wang ringgit nampaknya menjadi agenda peribadi oleh KEBANYAKAN mereka. Namun masih ada segelintir mereka yang berjuang tetapi akan dan bakal tersisih oleh segerombolan yang rakus dalam semua bidang. Kalau UMNO tidak evolve bersesuaian dengan perkembangan masa kini UMNO akan pupus dalam masa terdekat seperti pupusnya dinasor akibat tidak boleh menyesuaikan diri dengan perubahan masa kini.

Bila UMNO kalah di 5 negeri kepada pembangkang (PR), mereka menuding jari kepada orang Melayu khasnya kerana mengkhianati UMNO tapi hakikatnya siapakah yang mengkhianati siapa?? Dalam hal ini, pemimpin UMNOlah yang korup bukan semua tapi majoriti di antara mereka. Rakyat tidak lagi boleh diperbodohkan mahupun disalahkan dalam hal ini. Cerminlah diri.., dan buatlah analisa sendiri adakah layak antara mereka ini, bergelar pemimpin?

Dengan perkembangan terbaru iaitu di Perak & Selangor serta berkemungkinan neger2 lain yang dibawah PR...., terbukti cara yang digunakan adalah lebih kurang sama sahaja. Target utama pihak yang bertanggungjawab menghuru-harakan disana adalah semata-mata untuk menunjukan mereka masih mempunyai KUASA untuk membuat REFORMASI dengan cara mereka......


Sama-sama kita saksikan nanti bila pemilihan parti Melayu ini pada hujung Mac ini. Yang penting sekali..,adakah Najib akan berjaya mencapai IMPIAN BESARnya untuk menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA..!!!!

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA