" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

20 February 2009

Buktikan Keadilan Wahai SPRM

Buktikan apa yang digembar-gemburkan SPRM adalah badan bebas...!!!Ni sekarang nampaknya lebih bersungguh-sungguh hanya untuk kes2 yang melibatkan sebelah PR sematra-mata. Dalam TV3 Suku dengnan angkuhnya orang utama dalam badan yang dikatakan bebas itu mengeluarkan kenyataan yang nampaknya begitu mengecewakan rakyat. Kemana perginya report2 yang telah diutarakan terutamanya yang melibatkan pemimpin2 tertinggi ..???

Kita cuba ketepikan yang individu ini adalah tokoh politik yang paling digeruni oleh kerajaan BN.Individu ini adalah manusia yang telah diseksa sedemikian rupa.Apakah ini perkara biasa dalam permainan politik yang diajar dalam UMNO/BN ??? Tak habis dengan peristiwa ini, ditambah pula dengan dakwaan baru terhadap beliau dengan kes yang takdak modal lain...Hanya LIWAT menjadi pilihan mereka.........

Hari ini beliau telah membuat satu lagi report polis...

Saya telahpun membuat laporan polis ke atas Tan Sri Musa Hassan dan Tan Sri Abdul Gani Patail pada 1hb Julai 2008 berhubung pembabitan mereka di dalam memalsukan bukti/keterangan penyiasatan kes serangan Rahim Noor ke atas saya.

Saya kesal kerana tiada sebarang tindakan diambil oleh Badan Pencegah Rasuah yang kini dikenal sebagai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, walaupun sudah 8 bulan berlalu.

Anwar Ibrahim

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA