" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

26 February 2009

Pemuda Umno Gua Musang Tak Setuju Ibrahim Kembali

Pemuda Umno Gua Musang menolak cadangan agar Ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali diundang menyertai semula Umno sebaliknya pergerakan itu mahu beliau kekal sebagai anggota Bebas.

Ketua Pemuda Umno Gua Musang Bazlan Baharuddin berkata pengalaman lalu apabila Ibrahim menentang calon Barisan Nasional pada satu pilihan raya kecil pada 2005 menunjukkan beliau sanggup menentang pucuk pimpinan Umno.

"Kalau dia akur dengan keputusan Presiden dan Timbalan Presiden sebelum ini, dia tidak bertanding sebagai calon bebas menentang calon BN," katanya.

Bazlan berharap pucuk pimpinan Umno tidak mudah tertarik dengan cadangan mana-mana pihak supaya Ibrahim menyertai semula Umno sebaliknya mereka perlu belajar daripada kesilapan lampau.

yeols: sepatutnya lebih banyak lagi Pemuda UMNO mengambil tindakan tegas dalam isu Tok Him ini seperti mana Gua Musang ....Inilah yang dipanggil POLITIK dalam acuan UMNO. Beliau telah dibuang Parti seumur hidup.....No problem boleh kasi ejas punyer.....

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA