" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

27 February 2009

Perhimpunan Rakyat Desak Ibrahim Ali Letak Jawatan-malaysiakini

Satu Perhimpunan Rakyat Pasir Mas akan diadakan hari ini di Pasir Mas yang mahukan Ibrahim Ali melepaskan jawatan beliau sebagai Ahli Parlimen. Ini ekoran beliau sekarang nampaknya begitu angkuh dengan merendah-rendahkan pihak yang telah menyebabkan kemenangan beliau pada PRU-12 lepas.

Perhimpunan ini bagi menyahut cabaran beliau yang mengatakan beliau tidak ada langsung tekanan daripada Rakyat di Pasir Mas. Perhimpunan ini akan diadakan di:-

Masjid Kasar Pasir Mas

Selepas sembahyang Jumaat

27/2/09

Mana2 yang berada disekitar Pasir Mas di harapkan dapat menghadirkan diri bagi menjayakan perhimpunan yang bermakna ini. Ini juga bagi membuktikan kepada Rakyat Malaysia yang kita Rakyat yang berada didalam kawasan Parlimen Pasir Mas begitu malu kerana memiliki Ahli Parlimen yang berperangai sedemikian.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA