" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

17 February 2009

Kenyataan Media DSAI Mengenai YB Eli

BANGUNAN PARLIMEN, 17 FEBRUARI 2009.


Merujuk kenyataan Saudari Elizabeth Wong, di mana beliau telah menawarkan diri untuk meletakkan jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Lanjan serta Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor


Saya mengecam sekeras-kerasnya taktik keji yang digunakan ke atas beliau. Kita tertanya-tanya sekeji mana dalang ini sanggup menggunakan taktik tersebut.


Saya dan Azizah telahpun berbincang secara panjang lebar dengan Saudari Elizabeth Wong. Kami memahami asas kepada keputusan yang diambil beliau.


ANWAR IBRAHIM

KETUA UMUM PARTI KEADILAN RAKYAT

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA