" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

10 February 2009

DAP Cadangkan DS Nizar calon di Bukit Gantang

Pengerusi DAP Perak,Datuk Ngeh Koo Ham mencadangkan PAS menimbang untuk meletakkan Datuk Seri Nizar Jamaluddin sebagai calon PRK kawasan Parlimen Bukit Gantang.Beliau membuat cadangan itu atas kapasiti peribadinya.

Ngeh berkata,"adalah elok jika Nizar dipilih sebagai calon kerana rakyat boleh menyatakan pandangan mereka mengenai perubahan kerajaan negeri itu.Walau apapun,ini hanyalah pandangan peribadi saya.Terpulang kepada PAS untuk membuat keputusan.Walau siapa pun calonnya,kami akan tetap memberikan sokongan penuh kami kepada bakal calon tersebut.


No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA