" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

10 February 2009

Terkini:Dari Ipoh, Perak

4.00pm-Mahkamah dilaporkan menarik balik waran tersebut selepas peguamnya menyerahkan surat yang menyatakan beliau tidak sihat.Beliau dibenarkan keluar Hospital Selayang, Selangor tengah hari ini selepas dirawat mulai semalam.

10:15am-
Wakakaka…. Jamal dan Osman tak hadir dimahkamah. Hakim memerintahkan waran tangkap dikeluarkan.. ha..ha.Dulu Jamal dan Osman pergi Court diiringi dua orang polis. Lepas ni, depa akan diiringi dua trak FRU.

10:ooam-
Didepan Mahkamah Tinggi, Ipoh. Sekumpulan 30-40 geng Umno sedang berdemo, dibawah jagaan polis, sementara menanti ketibaan Jamal dan Osman dimahkamah. Orang lain masuk SUK, depa masuk mahkamah.

Dari Chor di Kuala Kangsar.

Sepanjang jalan dipenuhi polis. Hampir disetiap tiang lampu ada polis. trak FRU ada 15 biji untuk mengawal keselamatan 15 bas penyokong Najib yang nak berdemo di Kuala Kangsar.Orang balik sembahyang, depa sembur gas pemedih mata, Umno nak berdemo, polis jaga keselamatan mereka. Baguih punya polis!!.

8:30am-
1 Trak Water Canon siap sedia betul-betul dihadapan pintu masuk SUK.

Kekuatan anggota FRU dan juga para SB melebihi 100 anggota.

Awas dengan provokasi UMNO di hadapan SUK.


[berita lanjut menyusul]

laporan:Bloggers Network

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA