" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

09 February 2009

Arumugam Tak Tahan Dengan Ugutan-malaysiakini

Episod di Perak sampai sekarang pun belum selesai lagi,ditambah pula di Negeri Kedah.Nampaknya si Pengarah Episod ini bermati-matian untuk melebarkan Jihad kearah Merampas kembali Negeri yang telah di humbankan oleh Kuasa Rakyat berplatformkan PR yang popularitinya semakin bertambah-tambah.Terbaru..,Adun Bukit Selembau telah meletakkan jawatan sebagai Adun & Exco.

MB Kedah,Dato' Seri Azizan Abdul Razak berkata,antara kandungan surat Arumugam ialah beliau mendakwa tidak lagi tahan dengan ugutan oleh pelbagai pihak,termasuklah kononnya terdapat individu tertentu yang mewakili pemimpin BN menawarkan habuan RM5 juta supaya beliau melompat parti.

Saya hormati pendiriannya yang telah menolak habuan RM5 juta itu dan menurut surat itu,beliau telah menerima pelbagai ugutan sejak Mac 2008 lagi dan disebabkan tidak lagi tahan dengan ugutan dan yang penting sekali adalah keselamatan ahli keluarganya.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA