" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

01 January 2009

BILAKAH UMAT ISLAM SEDUNIA AKAN BERSATU?

Yahudi adalah RAJA dunia.Apa yang mereka lakukan tak pernah menjadi satu pun kesalahan.Bagi mereka,Islam adalah musuh tradisi mereka.Dunia terpaksa tunduk kepada mereka ini.Mereka melakukan pelbagai keganasan,tapi Islam juga yang dituduh sebagai pengganas.Semua pertubuhan Islam yang berjuang menegakkan Agama & Negara mereka,diumumkan sebagai pengganas.
Umat Islam di Palestin sentiasa tak terlepas dari kekejaman Rejim Zionis Laknat ini.Terbaru,hospital utama di Gaza, al-Shifa, kini sibuk melayan kemasukan ramai mangsa yang cedera dalam serangan udara Israel bermula 27 Disember lalu, menurut sumber hospital. Kakitangan dan para pesakit berasa takut kemungkinan Israel akan menyasarkan tempat berikutan pemimpin Hamas, pergerakan Islam yang mengawal wilayah tersebut melakukan sidang akhbar di situ.
Brigade al Qassam menyatakan pihaknya telah melepaskan 58 roket ke arah bandar-bandar Israel. Sebanyak 14 roket jenis Grad. Antara bandar yang terlibat ialah Asdod, Ashkelon, Yabna dan Sderot. Serangan ini semua sebagai serang balas terhadap keganasan Zionis.
Penggubal Undang2 Palestin , Mushir Al-Masri dari pergerakan Hamas telah menolak tuduhan segolongan pemimpin Arab pada Rabu lalu yang berpendapat nasib Hamas di dalam tangan Iran dan Syria.Beliau menegaskan yang Hamas akan menang pertempuran menentang rejim Zionis di Gaza.
Bilakah masanya 'Umat Islam Sedunia Akan Bersatu'?Selagi negara Islam di dunia ini di perintah oleh kerajaan yang yang mejadi 'Pak Angguk'(boneka) Rejim ini,maka selagi itulah Umat Islam Sedunia begitu sukar untuk 'BERSATU'.Renungilah klip video dibawah ini:-

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA