" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

23 January 2009

Najib Sudah Mula Gusar Atau Tidak?-malaysiakini

Nampaknya sekarang SPRM yang ditubuhkan baru2 ini sudah menampakkan hasil kerjanya.Semua sudah maklum,mesyuarat Bahgian UMNO baru2 ini GEMPAR dengan penggunaan Politik Wang!!

Masaalahnya,baru sekarang ke UMNO menggunakan Politik Wang?Jawapannya,UMNO ini dari dulu lagi sudah sinonim dengan Politik Wang.Nampak saja lambang UMNO,terus saja nampak Wang.Sekarang lebih sesuai dipanggil Ringgit Malaysia(RM).Tak ada RM,kerja tak boleh jalan.Dulu,benda sebegini sudah macam menjadi darah daging mereka & bukannya menjadi satu kesalahan.Sekarang,baru mereka sedar ke yang benda ni menjadi satu kesalahan?Kalau Pak Lah tak kejutkan mereka2 ini,alamatnya mereka2 ini masih dalam kesesatanlah.

Pak Lah dan KJ akan menggunakan SPRM dan laporan Lembaga Displin UMNO untuk mendakwa mana-mana pemimpin UMNO yang didapati bersalah kerana politik wang. Ini bermakna jika calon terbabit menang kerana politik wang, sudah pasti ia akan dibatalkan dan mesyuarat bahagian itu tidak sah. Bila banyak mesyuarat bahagian tidak sah maka ia akan diadakan semula. Bila penangguhan semula berlaku maka peralihan kuasa Mac 2009 ini pasti akan ditangguhkan ke satu tarikh yang akan diberitahu kelak. Maka kempunanlah gamak anak Tun Razak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia yg ke-6.

Syabas....Pak Lah,apa yang diucapkan baru2 ini iaitu anda mahu membuat Reform dalam parti sudah terbukti kini...!!!Teruskan perjuanganmu,kuatkan semangatmu.....,jangan menoleh lagi ke belakang,kerana yang dibelakangmu hanyalah golongan Pak Anggok semata-mata..........

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA