" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

07 January 2009

Haneyya Kesal negara Arab masih merujuk kepada UN

Perdana Menteri Kerajaan Palestin, Ismail Haneyya, , pada hari Isnin proses MAJLIS KESELAMATAN PBB yang lambat dalam menangani isu Gaza menandakan terdapatnya sokongan pihak antarabangsa memberi kepada lesen Zionis Israel 'berpesta' membunuh rakyat Gaza.

Dalam satu kenyataan yang diterima oleh pihak PIC, Haneyya menegur sikap beberapa negara-negara Arab yang masih merujuk isu Gaza kepada pihak UN yang di ketahui umum bahawa sememangnya di pengaruhi US yang membenarkan pembunuhan di Palestin, Iraq, Afghanistan, Lubnan dan Somalia.

Haneyya menggariskan bahawa serangan yang dilancarkan oleh Zionis -Israel di Gaza hanya untuk melakukan lebih banyak kematian dan kemusnahan. Beliau turut mengingatkan Israel , bahawa segala impian mereka tidak akan tercapai dan akan gagal.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA