" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

03 January 2009

SIAPA MAHMUD ABBAS NI?

Sumber-sumber pihak keselamatan di Ramallah menyebutkan arahan dan perintah telah sampai ke pihak keselamatan di kebanyakkan wilayah Tebing Barat dari pejabat Presiden Mahmud Abbas untuk menggagalkan sebarang usaha yang dilakukan pihak-pihak Palestin untuk memulakan intifadhah ketiga, khususnya di Tebing Barat, melalui demonstrasi dan protes serangan militan Zionis Israel terhadap warga Palestin di Semenanjung Gaza.

Arahan ini dikeluarkan untuk melarang aksi-aksi protes yang berlaku di seluruh Tebing Barat menuju lokasi-lokasi pertembungan dengan militan Israel di pinggir bandar. Hal itu dilakukan demi menyekat tindakan demontrasi dan protes yang bertambah pada ketika meningkatnya mangsa korban sebagaimana yang terjadi pada awal intifadhah al Aqsa.
Pemimpin Islam sebeginilah yang memporak-perandakan lagi rakyatnya yang sememangnya berada dalam kesusahan teramat sangat.Tergamak pemimpin sebegini melihat rakyatnya menanggung penderitaan."Teruskan Perjuanganmu wahai saudara2 Islamku di bumi Palestin....Allahuakhbar...!!!"

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA