" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 January 2009

Kenapa Tangkapan Sebegini Berlaku Lagi?

Adakah Rakyat patut memberi peluang kepada Najib jadi PM?Beliau berkemungkinan akan membuat REFORM cara tersendiri.Cara ini beliau belajar dari Sifu beliau iaitu Che Det(TDM).Bukan reform yang kehadapan,tetapi akan balik kebelakang semula.
Ini semakin terbukti apabila saudara Fariz Musa telah ditangkap oleh POLIS semasa beliau bersama beberapa AMK yang lain hanya sedang menampal poster.Najib marah mungkin sebab mereka menampal gambar wanita Mongolia.Apa kena mengena gambar ni dengan Najib...?
Sebelum ni pun saudara Raja Petra Kamarudin(RPK) pernah ditahan dibawah akta zalim peninggalan penjajah (ISA) akibat dari artikel yang kononnya meghina Nabi Muhammad SAW.Bukti apa yang ada..?Bagaimana pula tindakan kerajaan pasal Adibah Ahmad tempoh hari?Ada tangkapan individu yang terlibat.?Setahu saya Adibah ni kena sabotaj.
Mahkamah telah membebaskan RPK dari kem Tahanan Kamunting,tetapi dengan rakusnya kerajaan mengguna kuasanya yang telah membawa kepada pendakwaan RPK dimahkamah pula atas pertuduhan memfitnah Najib,Isteri & yang seangkatan dengannya.
Nampaknya suasana pemerintahan yang kita alami semasa era Che Det bakal berulang lagi.Yang dibimbangi sangat ialah Najib berkemungkinan lebih mengganas lagi,ini kerana beliau terpaksa menempuhi Kuasa Rakyat yang semakin hebat sejak mutakhir ini.
Oleh kerana itu mana2 pihak yang mahukan perubahan ini hendaklah sama2 berhati2 dalam menangani isu yang terpaksa dihadapi oleh Pakatan Rakyat sejak mutakhir ini terutama sekali PKR.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA