" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

14 January 2009

Media Monkey..!!!

Kerajaan Palestin yang dipimpin oleh Ismail Haneyya mengecam sesetengah media yang menyebarkan desas-desus dan berita-berita tidak benar bertujuan untuk menykong Israel dalam satu percubaan untuk menghakis semangat penduduk Palestin dan memfitnah tindakan berani mereka.
Dalam satu kenyataan yang diterima oleh PIC, kerajaan menggariskan yang Israel menggunakan pelbagai cara untuk menyebarkan desas-desus dan pembohongan, antaranya dengan cara menjatuhkan risalah dari pesawat perang, penghantaran sms dan wawancara TV dan radio untuk memperdalamkan keretakan dalaman dan menyebarkan dendam antara rakyat.
Kerajaan menyatakan kekecewaan dan kekesalannya pada saluran media kerana mengikut percaturan dan permainan yang serupa dengan media-media Israel.
>yeols:Adakah dinegara kita media sebegini beroperasi?"Tepuk Dada..,Tanya Selera...."

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA