" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

21 January 2009

BN suadah Bersedia Untuk Berkubur?-malaysiakini

Buat masa sekarang,boleh dikatakan BN memang sudah merelakan kerajaan mereka berkubur..!!Apa tidaknya,masing2 pemimpin mereka hanya pandai bercakap sahaja,buatnya tidak sekali-kali.Apa saja rintihan Rakyat tidak di endahkan mereka.Tengok saja barang keperluan semuanya melambung naik.Apakah langkah yang telah diambil oleh pihak mereka untuk mengatasi permasaalahan ini?Terbaru,harga gula dijangka akan melambung lagi.

Mereka hanya memandang Rakyat bilamana ada Pilihanraya sahaja.Semua janji2 manis kepada Rakyat begitu hebat di dendangkan.Tapi untuk melaksanakannya belum tentu,apatah lagi kalau mereka kalah dalam pilihanraya tersebut.Apa..!!!,mereka ingat minda Rakyat sekarang ini sama seperti dulu?Ternyata mereka silap.Rakyat sekarang telah bijak untuk menilai pihak mana yang sebenar-benarnya boleh dipecrayai buat masa sekarang.
Nampaknya BN lebih rela berkubur dari mencari jalan bagaimanakah caranya untuk mengembalikan kepercayaan Rakyat terhadap mereka.Berkemungkinan juga mereka masih berpendapat bahawa dengan adanya Ringgit Malaysia,semuanya boleh jadi.Tapi elok juga mereka bersikap sedemikian.Lagi terang & mudahlah Pakatan Rakyat untuk mengambil-alih tampok kerajaan dari mereka,InsyaALLAH........

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA