" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

27 January 2009

Mulai Mac, Pesta Penghijrahan Wakil Rakyat Bermula

Beberapa perbincangan telahpun muktamat, hanya menunggu masa yang sesuai bagi Penasihat Umum Parti KeADILan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengumumkannya.


Itulah yang dapat saya rumuskan mengenai perkembangan mutakhir politik tanahair.Jaminan ini diberikan sendiri oleh DSAI kepada penyokong Pakatan Rakyat semasa menghadiri sambutan Tahun Baru Cina di Dewan Persatuan Hokkien di Kelang hari ini.


Penghijrahan wakil rakyat, samada ADUN atau Parlimen dijangka akan menjadi acara bulanan mulai Mac 2009. Gelombang penghijrahan telah bermula. Datuk Nasaruddin Hashim, ADUN Bota adalah pembuka tirai kepada perkembangan ini.


Apa yang pasti tsunami ini bakal membuat Datuk Seri Najib tidur tak lena dan Datin Seri Rosmah Mansor terkentut-kentut, manakala Hishamuddin Hussin akan terus bermimpi bersama kerisnya. Mamak Zainuddin Maideen, bekas menteri penerangan yang sedang kemaruk melobi untuk menjadi Duta Malaysia ke Indonesia hampir pasti akan kempunan.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA