" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

08 January 2009

UMNO MASIH DALAM MIMPI INDAH....

Kita semua sedia maklum kekuatan UMNO adalah kerana gabungan parti komponen dalam BN & yang penting sekali adalah kerana Ringgit Malysia semata-mata.Tanpa sokongan parti komponen & Ringgit Malaysia,UMNO sudah sememangnya Tak Berharga lagi.
Bila saja ada PRK,maka dengan riak & angkuhnya puaka2 ini menaburkan janji2 yang membawa pembangunan yang sudah tak relevan lagi.Cuma bezanya pada PRK kali ini mereka telah membuat refom sikit cara mereka berpolitik iaitu serangan individu kurang kelihatan.Ini mungkin kerana kebodohan yang telah puaka2 ini lakukan kat Permatang Pauh tempoh hari.
Bila saja PAS yang mewakili Pakatan Rakyat bertanding dalam PRK kali ini,gendang isu perlaksanaan Hukum Hudud bagi mereka telah dipalukan sebijak-bijaknya,wal hal dengan tindakan merka itu,makin teserlah puaka2 ini sememangnya Anti Hudud.Mereka masih terlena dalam mimpi indah acuan mereka.
Rakyat Malaysia sekarang tak sebodoh sebelum Arus Perubahan ini bermula.Segala isu yang cuba dibangkitkan oleh puaka2 ini telah memakan diri mereka sendiri.Kebanyakan dari Rakyat sekarang sudah dapat membaca rentak kolot puaka2 ini bermain berpolitik.Media tunggangan mereka telah mengambil tanggungjawab mereka degan penuh 'Cemerlang,Gemilang &Terbilang'.Fitnah memfitnah kepada musuh adalah diwajibkan dalam perjuangan mereka.
Mereka masih dengan mimpi indah mereka lagi.Terbaru tempoh hari adalah isu penswastaan IJN.Kenapa disaat untuk menghadapi PRK ini,mereka sibuk nak menswastakan IJN?Adakah kerana mereka mahukan Ringgit Malaysia dari Sime Darby untuk dicurahkan di K Trengganu?Cuma kali ini mereka terpaksa mengalah(buat sementara je ni) kerana mereka risau Rakyat tidak akan menyokong mereka pada PRK kali ini.
Tak Habis2 Nak Bodohklan Rakyat Malaysia......rintihan Rakyat tidak di endahkan.Mereka hanya mementingkan Perut Puaka2 mereka sahaja.UMNO sudah terbukti tidak layak untuk menerajui kerajaan......Sama2 lah kita memberi sokongan padu kepada calon Pakatan Rakyat pada PRK kali ini........BERUBAH UNTUK MALAYSIA....!!!!

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA