" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

05 January 2009

2 askar rejim Zionis ditangkap Brigade Qassam

Qassam Brigades, sayap bersenjata Hamas , telah berjaya menawan pada hari Sabtu dua orang tentera rejim Zionis di kawasan Jabal Al-Rais, timur bandar raya Gaza, di mana mereka adalah di pindahkan ke satu tempat selamat jauh daripada medan perang, laporan media berkata.

Penangkapan dua tentera rejim Zionis berlaku apabila pejuang-pejuang Qassam menyerang hendap satu pasukan tempur khas rejim Zionis di Gaza dan meletupkan bom peledak terhadap tentera rejim Zionis yang mengakibatkan beberapa orang cedera.

Jurucakap Qassam, Abu Obeida menyatakan bahawa Qassam tidak akan memberi sebarang fakta percuma kepada rejim Zionis berikutan penangkapan askar mereka , dan menambah dunia akan mendengar kejutan demi kejutan dalam masa2 akan datang.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA