" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

30 January 2009

Tanda2 UMNO Sudah Betul2 Nak Mati

Mursyidul Am PAS,Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat berkata UMNO sejak mutakhir ini menunjukkan parti itu betul2 telah hilang daya tarikan sehingga ada pemimpinnya sudah mula berpaling tadah. Beliau berkata,UMNO kini boleh diibaratkan dengan sebatang pokok yang akan gugur sendiri dahannya satu persatu sebelum ianya mati. Tambahnya lagi,UMNO kini sudah tiada daya tarikan atau graviti untuk menarik Rakyat menyokong perjuangannya. 

Tanda2 akan kematian UMNO ini telah mula dapat dikesan bermula dari PRK di Permatang Pauh (P-44) lagi.Barisan Nasional telah dikalahkan dengan teruknya oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim (DSAI) dari Parti keADILan Rakyat (PKR) walaupun pelbagai cara yang telah mereka gunakan. 

Baru2 ini pula,PAS yang mewakili Pakatan Rakyat (PR) telah berjaya membuktikan lagi yang UMNO akan menuju zaman kejatuhannya.Dengan kemenagan Calon dari PAS semasa PRK di Kuala Terengganu (P-036) walaupun ada khabar angin mengatakan yang PR mengalami masaalah dalaman.Dengan ini,makin teserlah lagi akan andaian ini. 

Terbaru,Adun dari Bota dengan beraninya mengambil langkah bijak keluar dari UMNO & menyertai PKR.Tahniah kepada YB Nasarudin diatas keberanianya.Dengan tindakkan sebegini,makin cerahlah masa depan Rakyat Malaysia terutamanya penduduk di Bota.Diharap,lebih ramai lagi YB yang mewakili UMNO,mengambil langkah yang sama dengan Adun dari Bota ini. 

"Penghijrahan anda adalah demi kebaikan kepada Rakyat & Negara"

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA