" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

04 January 2009

Penjeneyah Remaja mati ditembak POLIS!!!

PETALING JAYA: Dua penjenayah, termasuk seorang remaja yang baru menamatkan persekolahan, ditembak lebih lima das oleh polis selepas cuba melarikan diri bersama kereta BMW yang dicuri, awal pagi semalam.


Dalam kejadian jam 2.30 pagi, suspek berusia 21 tahun maut apabila satu peluru menembusi rusuknya manakala rakannya berusia 18 tahun dalam keadaan kritikal apabila satu tembakan menembusi kepalanya.

Kedua-dua suspek dipercayai dalang dan juga sebahagian daripada ahli geng samun remaja yang aktif melakukan kes pecah rumah serta rompakan berkumpulan sekitar ibu kota.

Sumber polis berkata, walaupun masih muda, remaja warga tempatan berkenaan dianggap berbahaya berikutan tidak teragak-agak mencederakan mangsa yang dirompak berdasarkan beberapa kes sebelum ini.

>yeols:Rakyat hanya dapat tahu setelah yg dikatakan penjenayah telah mati ditembak.Majoriti,ni kerja UTK(pakar bunuh-membunuh).Kebetulan yg terlibat dgn kes pembunuhan wanita mongolia pun bekerja dalam jabatan specialist ini.Jangan salahkan Rakyat sekiranya........

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA