" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

18 January 2009

Pakatan Rakyat jangan terlalu selesa-malaysiakini

Pakatan Rakyat telah membuktikan kepada Barisan Nasional bahawa Rakyat Malaysia telah memberi sokongan yang tak berbelah bagi kepada mereka.Dengan kemenangan di K Terengganu ,semua isu-isu yang berbangkit sejak kebelakangan ini dapat diatasi dan yang lebih penting pasal kegagalan 16Sept sedikit pun tak dapat menggoyah kepercayaan Rakyat terhadap PR.
Berkemungkinan Rakyat dah pandai menilai apakah penyebab utama disebalik kegagalan itu.Rakyat dah muak dengan cara BN bermain politik.Dari dulu sampai sekarng modal yang sama saja.
PR diharap jangan begitu selesa dengan kemenangan ini.Dari sumber maklumat yang saya dapat,berkemungkinan PRK bakal berlaku lagi dalam masa terdekat..!!Dikhabarkan,ada Ahli Dewan Undangan Negeri yang sedang sakit dalam keadan yang agak serius.Ini bermakna,kalau apa-apa terjadi kepada ADUN ini...,maka akan berlakulah lagi PRK disana.Sama-sama kita tunggu.........

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA