" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

06 January 2009

Pemimpin Mesir Boneka Zionis..!!!

Mesir telah menolak dan menggagalkan cadangan Iran untuk mengadakan satu sidang kemuncak tergempar OIC untuk membincangkan pencerobohan Israel di Semenanjung Gaza selepas menggugurkan lebih awal untuk mengadakan persidangan sidang kemuncak Arab.

Duta bernama Naela Jabr, pembantu Menteri Luar Mesir, dalam satu kenyataan akhbar berkata Kaherah melihat tiada sebarang keperluan mengadakan sidang kemuncak bagi meredakan ketegangan di Palestin.

Beliau mendakwa sebilangan besar anggota OIC menyokong pendirian Mesir itu.

Diplomat itu berkata negaranya menolak untuk mengadakan sidang kemuncak tanpa "persediaan yang mencukupi" dan mempersoalkan keperluan mengeluarkan satu kenyataan sidang kemuncak sedangkan rakyat Palestin itu telah terbahagi kepada dua wilayah.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA