" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

30 May 2009

Tamparan Buat Najib

Najib dan UBN menerima tamparan hebat di negeri Perlis akibat daripada ahli UMNO disana telah bertekad menyertai PKR.
PKR akan menubuhkan cawangan keenam di Parlimen Kangar, ekoran kemasukan 160 ahli baru. Majlis penyerahan borang keahlian kepada Ketua Umum PKR, DSAI, bersama dengan 470 ahli UMNO di DUN Kuala Perlis. Dalam majlis tersebut, DSAI turut memberi penerangan berhubung perjuangan PKR kepada ahli2 baru dan menggesa pengundi atas pagar menyokong parti itu.

Sehingga ini, sudah terdapat 3 cawangan PKR di Parlimen Kangar, 2 lagi cawangan PKR ialah masing2 satu di Padang Besar dan Arau. Kemasukan 630 ahli baru itu melebihi daripada jangkaan sebelum ini.

Tahniah kepada mereka yang telah berani keluar dari UMNO dan menyertai PKR. Dengan tindakan mereka ini, telah membuktikan bahawa UMNO sudah tidak relevan lagi sekarang. Rakyat Malaysia sudah berani membuat perubahan..........

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA