" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

28 May 2009

Keluar Beramai-Ramai Undi Calon PR

Tuan Guru Nik Aziz (TGNA)
Marilah kita bersama-sama keluar tidak kira PAS, PKR, DAP, UMNO dan lain-lain parti atau orang yang tidak berparti beri sokongan pada Dr Mansor (DUN Penanti). Biar PR menang untuk membolehkan pentadbiran berjalan dengan sempurna.

Jangan sekali-kali terjerat dengan dakwaan mengatakan tidak payah turun mengundi berikutan sudah menang tanpa cabaran BN sebaliknya bertekad daripada hari ini lagi untuk terus menjatuhkan BN. Buatlah keputusan dengan mengekalkan sokongan pada PR. Jangan ubah atau keliru dengan serangan halus BN supaya rakyat tidak turun mengundi. Bila kita ikut pasti kita kalah.

Sejak kebelakangan ini, keretakan berlaku pada BN di mana banyak parti komponen telah berani bersuara terutama di era kepimpinan Tun Abdullah berbanding Tun Mahathir dan kini Dato' Seri Najib terpaksa membendung daripada parah.

Pertikaman lidah berkaitan kemelut di Perak katanya, juga terdapat perbalahan apabila MCA dan Gerakan mahukan ia diselesaikan dengan menyerah mandat pada rakyat semula tetapi UMNO tidak setuju bimbang rakyat menghukum parti tersebut. Begitu juga dengan PPP yang kini berpecah 2 dan mempunyai dua Presiden. Perpecahan itu menyaksikan perebutan kuasa antara yang haram dan sah.

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA