" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

12 May 2009

Zambry Masih Tak Mahu Menerima Kenyataan!

Keputusan mengejut yang membenarkan permohonan Zambry untuk menangguhkan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam yang telah mengisytiharkan Nizar Jamaluddin sebagai MB Perak yang sah itu telah dibuat oleh Hakim Ramly Mohd Ali.

Kes rayuan ini dilihat telah membelakangkan tradisi kes2 seumpamanya didengar oleh sekurang-kurangnya 3 hakim di peringkat Mahkamah Rayuan.

Keputusan Ramly bermakna Nizar tidak dapat menjalankan tanggungjawabnya sebagai MB selagi Mahkamah Rayuan tidak mendengar penuh rayuan peguam Zambry terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam.

Peguam Nizar, Sulaiman Abdullah meminta Mahkamah Rayuan untuk menetapkan tarikh mendengar rayuan itu secepat mungkin. Keputusan terbaru Mahkamah Rayuan hari ini dijangka mengusutkan lagi keadaan politik di Perak dengan pertikaian kuasa yang berlarutan antara BN dan PR.

3 comments:

asalbayu said...

Ni apa cerita pula? Kata dia terima keputusan mahkamah dengan hati terbuka. Boleh percayakah cakap dia ni?

Anonymous said...

poooraahhh...., ini mamak tarak boleh caya punyer....

Anonymous said...

spesies mamak memang ckp x serupa bikin...

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA