" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

23 May 2009

Ibu Pejabat DAP Diserbu Polis!

Sepasukan polis seramai 11 orang dilaporkan telah menyerbu ibu pejabat DAP di Paramount Garden, Petaling Jaya lewat petang tadi untuk mencari dokumen berhubung penagkapan 16 aktivis pada acara nyalaan lilin di Ampang Khamis malam lalu.

ADUN Kampung Tunku, Lau Weng San berkata, "Mereka (polis) datang dengan 3 kereta dan telah menggeledah pejabat DAP. Serbuan mereka tidak mempunyai waran dan polis juga telah membawa salah seorang kakitangan DAP ke balai untuk siasatan serta merampas peralatan komputer".

Polis telah menahan Ooi Leng Hang, 34, yang juga merupakan Ahli Majlis Daerah Hulu Selangor. Beliau adalah antara 16 aktivis acara nyalaan lilin yang ditahan polis pada malam Khamis lalu di Ampang. Serbuan ke atas ibu pejabat DAP ini dipercayai adalah yang pertama sejak 42 tahun lalu.

(sumber TVA)

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA