" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

29 May 2009

Che GuBard Beri Keterangan Angkara Altantuya

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Badrul Hisham Shahrin (Che'GuBard) menghadirkan diri di IPD Bukit Mertajam di Bandar Baru Perda pukul 3.30 petang tadi untuk memberi kenyataan berhubung dakwaan terdapat beberapa laporan polis terhadap ucapan beliau semasa kempen PRK N12 Penanti baru2 ini.

Semalam beliau dihubungi oleh Pegawai Penyiasat Kanan IPD Seberang Perai Utara yang memberikan arahan supaya hadir memberikan kenyataan di IPD Bukit Mertajam secepat mungkin. Tengahari semalam kira2 pukul 2.30 petang sekumpulan anggota polis dikatakan telah pergi ke rumah beliau di Bangi dan Seremban.

Ini adalah angkara ceramah beliau bagi berkempen untuk calon PKR Mansor Othman, Che'GuBard dikatakan telah mengulas isu Najib yang dikaitkan dengan isu Altantuya dimedia antarabangsa.

Adik ipar beliau juga memberitahu polis telah menyampaikan amaran pada pukul 7 malam supaya Che'GuBard pergi ke IPD Bukit Mertajam kerana akan didakwa esok. Beliau didakwa melanggar undang2 yang disabitkan di bawah Seksyen 4(1)(b) Akta Hasutan dan Seksyen 500 (1)(b) Kanun Keseksaan.

Begitu cekap dan sepantas kilat PDRM bertindak, tahniah...!! Cuma, kehebatan mereka hanya melibatkan individu yang disebelah PR sahaja. Kalau laporan yang melibatkan individu yang disebelah BN, selembab kura2 merangkak mereka bertindak...!!!

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA