" Ya.. Allah.., berilah hidayat, hifazat dan maghfirahMu kepada pemimpin kami Imam Mahadi Al-Muntazar walau di mana baginda berada. Selamatkanlah baginda, bantulah baginda, begitu juga para pejuang Islam yang akan bergadai nyawa di sisinya. Ya.. Allah.., selamatkanlah seramai mungkin umat ini dari fitnah dan sihir Dajjal. Ya.. Allah.., bantulah kami menghadapi gelombang-gelombang ujian yang bakal mendatang "


INFO TERKINI GEMPA BUMI SABTU 3 MARCH 2012
8.20 pm -
Gempa bumi kuat bermagnitud 6.7 skala Richter telah berlaku di Tenggara Kepulauan Loyalty. Pusat gempa bumi tersebut terletak di latitud 22.1 Selatan longitud 170.5 Timur - 6403km Tenggara Tawau, Sabah :- JMM
PRO REFORM VIDEO - Piring Terbang..?

24 May 2009

PKR Ambil Tindakan Wajar Terhadap Fitnah Jahat

Ketua Biro Strategi PKR, Tian Chua mencabar pihak2 yang berkenaan agar kemukakan bukti kukuh untuk tuduhan mereka dan bersiap-sedia menghadapi tindakan termasuk tindakan undang2 jika mereka gagal berbuat demikian.

Beliau berkata, "Ada pihak yang membuat tuduhan kononnya kita cuba memberi rangsangan supaya mereka menarik diri dari pilihanraya. Tidak ada manfaat sekiranya kita berbuat demikian, bahkan kita mengalu-alukan pertandingan supaya kita dapat mengambil kesempatan ini untuk memperkenalkan kepada pengundi dasar dan program parti kita.

PKR mencabar pihak yang mempunyai bukti sebarang salah laku supaya menyerahkannya kepada SPRM. Kita yakin SPRM akan pantas menyiasat. Kita tidak ada masalah dalam perkara ini. PKR akan mengambil apa sahaja tindakan yang perlu untuk mempetahankan kredibiliti parti dan calon, Dr Mansor Othman yang akan mempertahankan kerusi DUN Penanti pada 31 Mei ini".

No comments:

HIMPUNAN ARTIKEL-ARTIKEL SEBELUMNYA